Direktlänk till inlägg 18 juni 2011

Pretty good shit !

Av Love Borg - 18 juni 2011 17:23

Gårdagen "startade" On The Mansion med Herrskapet, Blondie, Mrs HKK och Herr Molipect. Det började med en par svarta för halsen som ju ska vara bra mot det mesta.

Dock visade det sig att hostan bara blev värre och värre för Herr Molle, Ända tills "meducinen" var slut. Då gick hostan över.

Det betyder nog att ordinationen och de CL som rann ner var alldeles perfekt avvägda.

Vi fick också kontakt med Schäfern som "nån trodde var i Barcelona"...Än idag vet vi inte om hon är i Barcelona, inte ens om hon är i Spanien. DOCK VET VI att Barcelona ligger i Spanien. Grazias, tack gud för det !

  

The party skulle INTE innehålla några överraskningar utan bara en liten kubbtävling var det sagt...Men som sagt, DET Molinskorna säger, är inte att lita på....FÖR nog blev vi överraskade allt. Ja, kanske inte mest för att jag själv stod där mitt emellan de charmerande kvinnorna och "uppträdde" iförd halmhatt, sjal, en trasig väckarklocka och en kassa med emty bottles...Näää, mer då när det kom in ett gäng "hudvisande" medarbetare som sjöng, "en tuff brud i "plastförpackning" !!! Och detta toppades med magdans och Big Baloons ! Puuuh !

   

Det grillades dessutom för fullt under REGNET, men det gick bra. Många extra attiraljer fanns att smaka på. Det jobbades på den nya hierakin då inte PAL var närvarande. The B B visade med hela sin glädje att favvopojkarna numera kommer från Östra stadsdelen i Hudik och inte inte från byn söder om Iggesund...Dessutom bjöd B B på sin hemgjorda "smet"... Den var finfin och receptet bör man väl ha i sin hand snart...

  

Vinotintot smakade rätt ok, iaf då man hittate rätt till de riktiga glasen. PAL dök upp såklart. Var ju på inspektionsrunda så naturligtvis blev det en titt även hos oss.... Nickade godkänt då han fick se en flarra han kände igen. Skönt man inte gjorde bort sig med ett felval iaf.

"Ludo" försvann i dimman. Det var synd. Hade gärna utmanat på ett parti i sena nattimmen ! Next time man! Jaja, fick ju iaf en utmaning som hette duga i plump, på tuman tre... Hur det gick? Säg så här - Jag gick INTE segrande ur bataljen, ELLER !

   

Idag har jag lekt med en av sönerna. Alltså han behöver inte tvinga mig till utmaningar i FIFA...jag ställer mer än gärna upp, trots att jag är över 30 år fyllda ;-).......

Utmaning 1 idag: 20 kr till honom eller han städade undan i vardagsrummet.

Utmaning 2 idag: 20 kr till honom eller han städade under trappen.

Utmaning 3 idag: 20 kr till honom eller han bäddade min säng.

Säg så här. Numera är det undanplockat och lite städat både under tarppen och i V-rummet. Dessutom har jag en nybäddad säng !!!

Sedan sa han - TRO INTE att detta är över. Det blir fler utmaningar senare !!!

  

Nu ska jag tillverka en egen pizza till boysen....Men dä ska inte va nå skit på sa dom !!! Jag förstår inte, Pizza är väl skit, men som nån sa Pretty good shit !

Ganska självklart låtval just nu...Det blir lite ABBA faktiskt.

Vi hörs / Love

 
 
Ingen bild

!!!

18 juni 2011 22:30

Åh, nykter va man...!!! ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love Borg - 16 juli 2019 18:14

Imorgon 8-kamp...och då känns det som en era bryts...rutinen räcker inte mot ungdomlig framåtanda. Men ska kämpas ända in  till sista grenens sista pilkast. OM jag ska ge mig på en gissing av slutresultat så här dagen före så slutar "matchen" 32-41 t...

Av Love Borg - 12 juli 2019 07:30

Aftonbladets förstasida : - Rånad vid bankomat ! - Knivhöggs efter att ha vägrat ge bort mobilen ! - Selfies vid giftsjön ! - Tvingas fly undan superstormen ! - Ikonens förfall, tvingas sälja allt, skyldig 500 miljoner ! - Kraschade in i ...

Av Love Borg - 9 juli 2019 18:29

Tre dagar i sträck har det stått målning på programmet...fortsättning imorgon. Blir nog skapligt när det är klart. Efter det så ska det målas på Videvägen också...lite bara :-) Semestern började annars i Uppsala...många prommare, bl.a. en bit på en...

Av Love Borg - 8 juli 2019 08:04


Nu har det  gått ca "900 dagar" sedan det kom ord härifrån...Ingen vidare förklaring till det. Varför ska jag skriva egentligen? Jag menar, VEM skulle vilja läsa mina "kryptiska" funderingar? Eller skriften kanske inte är för någon annan, kanske in...

Av Love Borg - 28 november 2016 21:16

19 maj 2015 var senaste gången man lämnade ut några bokstäver. Och vad är då anledningen till att det blir just ikväll...Slumpen, förutbestämt eller en ren tillfällighet beroende på yttre omständigheter. Klart man kan fundera länge över detta...DOCK ...

Presentation


Love B´s blogg. här kommer det att skrivas det som faller mig in, just för tillfället...

Länkar

Senaste inläggen

Liverpool

Klockan är

Omröstning

Vad gillar du bäst?
 Liverpool FC
 Se på Tv
 Läsa en bok
 Fiska
 Blogga

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards