Direktlänk till inlägg 12 maj 2015

Mobilfritt...I promise that.

Av Love Borg - 12 maj 2015 19:07

JAG SKA införa mobilfria dagar för mej själv ! Jag blir fan så uppstressad... Startar imorgon...eller nästa dag...eller snart iaf. Nepp, det blir imorgon !


Hade Lunch i det fria igår. Jeppson å jag gjorde ett avbrott i våra bestyr och styrde till "ett ställe vid hamnen" där vi intog vår lunch samt beskådade det vackra Hudiksvall. Önskar att det gavs möjlighet till detta oftare. 


Läcker, Läckage, Läcka...trök !


Soptippen måste vara en av de bäst strukturerade ställena i kommunen. Helvetes vilken bra ordning det är. Dessutom hjälpsamma och trevliga. "Numera" behöver man ju inte gömma några sopor - Dä ä ba å fråga !


"Anthony Bourdian på okända platser" mat och dryckes TV around the globe som starkt kan rekommenderas. Otroligt bra avsnitt jag såg från bl.a Bahia i Brasilien.


Ni vet Sumo i BYGG MAX reklamen. 

Brottarna är ju klädda i traditionella sidenbälten (mawashi) som består av ett 9 meter långt och 80 centimeter brett sidenskynke som lindas varv efter varv runt brottarens bål och liksom runt skåran osv... Jag vet en som har stora bekymmer om att det kan vara svårt att hålla rent därbak. Varje gång de kliver upp i sängen eller sätter sig på räcket i reklamen så kommer en utläggning kring detta. Ja jävlar....haha Å, jag trodde jag hade funderingar runt knepiga saker.


Carola i Dalhalla lär väl bi en skaplig upplevelse. Tar med Camillsan dit...


Strax är det dax för supertrion Suarez-Neymar-Messi som ska ta sig an Bayern Munchen igen.

Lär bli skapliga kontringlägen den här matchen då man har 3-0 i ryggen och tyskarna. Sevärt kan man iaf räkna ut på förhand. Andra starka trios man upplevt genom åren....eller hört talas om är :

Lövis-Grufberg-Hägg från Ilsbotiden  -  Borg-Wallinder-Lidas från innebandyns Absolute Reaggae  - Gre-No-Li fotboll Italien  -  Ludwichowski-Lewandowski-Tomachewski behöver inte förklaras  - Antonio-Jeppson-Victouious den mest intressanta formationen av dem alla.


Music just now:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love Borg - 16 juli 2019 18:14

Imorgon 8-kamp...och då känns det som en era bryts...rutinen räcker inte mot ungdomlig framåtanda. Men ska kämpas ända in  till sista grenens sista pilkast. OM jag ska ge mig på en gissing av slutresultat så här dagen före så slutar "matchen" 32-41 t...

Av Love Borg - 12 juli 2019 07:30

Aftonbladets förstasida : - Rånad vid bankomat ! - Knivhöggs efter att ha vägrat ge bort mobilen ! - Selfies vid giftsjön ! - Tvingas fly undan superstormen ! - Ikonens förfall, tvingas sälja allt, skyldig 500 miljoner ! - Kraschade in i ...

Av Love Borg - 9 juli 2019 18:29

Tre dagar i sträck har det stått målning på programmet...fortsättning imorgon. Blir nog skapligt när det är klart. Efter det så ska det målas på Videvägen också...lite bara :-) Semestern började annars i Uppsala...många prommare, bl.a. en bit på en...

Av Love Borg - 8 juli 2019 08:04


Nu har det  gått ca "900 dagar" sedan det kom ord härifrån...Ingen vidare förklaring till det. Varför ska jag skriva egentligen? Jag menar, VEM skulle vilja läsa mina "kryptiska" funderingar? Eller skriften kanske inte är för någon annan, kanske in...

Av Love Borg - 28 november 2016 21:16

19 maj 2015 var senaste gången man lämnade ut några bokstäver. Och vad är då anledningen till att det blir just ikväll...Slumpen, förutbestämt eller en ren tillfällighet beroende på yttre omständigheter. Klart man kan fundera länge över detta...DOCK ...

Presentation


Love B´s blogg. här kommer det att skrivas det som faller mig in, just för tillfället...

Länkar

Senaste inläggen

Liverpool

Klockan är

Omröstning

Vad gillar du bäst?
 Liverpool FC
 Se på Tv
 Läsa en bok
 Fiska
 Blogga

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards