Alla inlägg under november 2011

Av Love Borg - 3 november 2011 00:15

  00.55 Krickan har just nattat Jeppson, Vicke ligger å gnäller med träningsvärk, Anton missade Champions League....men fick ju vara med Maddis. Jag själv har nyss vattnat husets blommor...å det är typ det enda konstruktiva jag gjort i hemmet den här veckan. Just nu sitter jag å maler gamla program av "Halv åtta hos mig".... Aaaa, tar det som en "gubbvarning"......Härom veckan sa en person - snart drar jag till Sydafrika !!! Va, ska du? - Japp, jag ska dit punkt slut, Jag ska flytta dit....TUFFT...Ooops, va ska jag hitta på då. Måste fundera till lite hur det ska se ut i framtiden....  

Å bloggen är ju inte direkt het den....heller....

GO natt... 

Presentation


Love B´s blogg. här kommer det att skrivas det som faller mig in, just för tillfället...

Länkar

Senaste inläggen

Liverpool

Klockan är

Omröstning

Vad gillar du bäst?
 Liverpool FC
 Se på Tv
 Läsa en bok
 Fiska
 Blogga

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards