Alla inlägg under oktober 2013

Av Love Borg - 4 oktober 2013 14:47

Cermonier av olika slag finns det ju. Tydligen har jag själv ertappats med sådana…alltid en röd strumpa, kliver över tröskeln med vänster fot först, tar tandborsten med höger hand, nuddar näsan med lillfingret innan jag går ut…..närå, skoja ba! Men det finns visst other things…man ler å fnissar åt.


Dessutom är jag inte helt bra på att tugga tuggummi :-)


Gave up early…no food, no games, no dart, no icehockey…plenty of black ones ! Good combination Love…or not ! Pucko !


Dag…OMG Dag


Favvoblomman…


Streetflush…ååå, så långa ansikten det blev ! Plocka upp hakan och fortsätt kämpa nu ! Spades is da shit ! Vad hade vi slagit vad om då? Jo, taxi en kväll J


Kom igen nu Björkman !!! ;-))


Ser i syne eller…Ja, ibland har man undrat. Men den här gången undrar jag om det inte var nåt jag såg. Flera har gjort det tidigare och så även jag nu…kanske.


Träningarna alltid viktigast. Min ståndpunkt är klar och har varit all the time ! Dags och tro, att förstå det snart. Vi har trevligt iaf och hoppas det består under hela resan. Next week ska det bedrivas lite sådan träning under skoltid. Blir spännande…och intressant.


Poolarna tar sig an Crystal Palace imorgon. Säsongen har börjat rätt okej för oss. Pal tyckte jag var värd det efter de senaste årens ”slit i håret”. Truppen har breddats och även spetsats…Skojigt nu. I vår ska vi på besök verkar det som. Polacken, Pal, Jag och….vilka fler?

Pal o Polacken var dessutom på besök i veckan…Trevligt.


Snart så är det kväll...HB kväll På Hogges...å fördiskussion på "klockan"

Å, nu är rasten snart slut...


Topp 3 just nu:

1. Always kidsen...

2. Nowadays even T  L  F

3. Poolarna och Poolarna

Vi höres / Loven

Presentation


Love B´s blogg. här kommer det att skrivas det som faller mig in, just för tillfället...

Länkar

Senaste inläggen

Liverpool

Klockan är

Omröstning

Vad gillar du bäst?
 Liverpool FC
 Se på Tv
 Läsa en bok
 Fiska
 Blogga

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards