Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Love Borg - 1 juni 2011 21:59

Skulle bara bjussa på en låt, men det blev några bokstäver också...

Missing that sort of times…en del fina förslag som tyvärr inte gick att lösa.…Måste lösa sådan närvaro för en stund såklart. Alltså skulle vilja skriva en del nu….men bäst att låta bli.


Vet inte hur det är för er som håller på med datorer. Men vart jag än råkar hamna vid en dator så krånglar det. Det är trögt, låser sig, krånglar ännu mer och man blir förbannad. Idag fick jag göra om samma sak två gånger extra bara för att det låstes och inte hann sparas…Jag blir förbannad !


Anton låter mig inte låna bollen, jag blir förbannad ! Fanshelvetesjävlaskit. Torsk hela tiden, knappt ett skott på mål. Ska göra FIFA-uppehåll nu……i minst 1timme ! Sen jäv#ar !


Vi hörs !!! / Love

Av Love Borg - 1 juni 2011 17:56

Idag kom Pal förbi och sa – NU äntligen förstår jag vad dina läsare menar…Ööööh, jaha?

- Jo, din bild kommer ju upp när jag skriver – klart dom tror det är du som skriver då!!!

- Jo, JA, typ det som jag försökt säga lite snällt….eller därför jag försökte skilja mig på bloggen utan att göra så stor skada för övrigt…. Nu har vi tillsammans ordnat så när Pal skriver så är det Pal som skrivit och när jag skriver , ja då är det jag som skrivit.

Känns som jag fått upprättelse efter att ha nedvärderats under en tid… är ju inte helt nöjd, så det skulle smaka med ett gl r n f s m f t upr (glas rött någon fredag så man får total upprättelse) HAHA !

 

Man tror ju inte att det är sant… Dagens citat ”har ju försökt, men han fattar ju inget”

Puuuh, vete sjutton hur detta slutar, eller kanske bäst att skriva, det blir nog ingen början på galenskapen…

 

Working togehther. Nu har man tyckt till. Man anpassar sig och gör sitt bästa. Ännu ett år med schäfern och Blondie – NICE ! Dessutom en ny bekantskap. Det ska också bli intressant. Ja, om nu sista ordet är sagt. ”Den som lyssnar får se”

 

Förstår om du inte kan förstå… Säkert har en del tänkt – men Hallå, vad dillar han om??? Förklaring följer : Det kan ju va så att man råkat ut för nåt, pratat, upplevt saker med bara en eller några få personer…Å, då kan det ju mycket väl vara skrivet vara till/för dessa…i första hand…

Alltså, Internt skrivet! Dock kanske den med fantasi och klurig finess kan sätta sig in i det hela och t.o.m kanske förstå…..


First run for some players today. Och sedan kör vi med fler på fredag. Ryktas att även Pelle ska börja löpa. Eller det gör han väl iofs redan, löper ! Nä, skoja ba! Ska bli kul med samma ambitiösa inställning och se vad vi kan ge gruppen. Många idéer flödar för tillfället.


Dock har jag svårare att samla mina tankar när det gäller andra saker – Står i en ”åttavägs-korsning” känns det som… Kloka råd mottages såklart…


POOL – Jamie Carragher : "Mitt jobb är att spela. Jag längtar redan till nästa säsong, börja om från början med blanka papper, och försöka nå framgångar med Liverpool FC." Thats our vicecaptain !

 

Återkommer möjligen lite senare för att göra en ny färgsättning...Fått en del klagomål på mina färger...Hmm !

Vi hörs / Love

Presentation


Love B´s blogg. här kommer det att skrivas det som faller mig in, just för tillfället...

Länkar

Senaste inläggen

Liverpool

Klockan är

Omröstning

Vad gillar du bäst?
 Liverpool FC
 Se på Tv
 Läsa en bok
 Fiska
 Blogga

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards