Alla inlägg under april 2012

Av Love Borg - 4 april 2012 20:02

Upp som en sol och ner som en pannkaka har ju alla hört talas om...Idag blev det ett inre Jippie och ett stort leende och en gyllene möjlighet....som sedan förändrades till ett - Jaha !!! Haha, det gällde inte mig. Men jag tyckte synd om DIG. Bättre möjligheter "skola komma" inom kort ska du se.


Snart dags för OS-kul på jobbet som brukar innebära hårda bataljer i diverse omöjliga tävlingar. STOR favorit för året är Ludowich som nu också skjutit fram det hela eftersom han ska på träningsläger. Jaja, 2 juni verkar det som det är dags...Å sen är det bara två veckor till vår fiskeövernattning som brukar innehålla en massa spratt...el av fiskar ;-)


Alltså, jag ser en och annan fotbollsmatch på teve och irriterar mig i VARJE match på de som filmar, kastar sig och får så ont. De håller händerna över sitt söndersparkade ansikte, sina bruta ben osv...Å, vips när frisparken går deras väg så är de pigga igen ! Nä, då är man en aning tuffare i NHL. Såg en match mellan Detroit och Calgary och det var så jävla bra att man blev brydd. Alla tog och gav och ville anfalla hela tiden - kul ! Å, ja, nu är Brynäs i Final och det ser i nuläget ut att bli Skellefteå som ska stå för motståndet (ok, Jessi och ni andra - AIK har fortfarande chansen...men). Blomsterkungen ska visst ordna en resa till Läkerol Arena oavsett finalmotstånd. Schäfern som jag jobbar med är en sån där Skellefteåit så det lär bli en å annan gliring om det nu blir som man tror....


Ni vet den där serien Skönheten och Odjuret som gick på teve förut. Alltså man återupplever det var och varannan dag...Ja, inte på jobbet då - för där finns bara.....skönheter - Inre och Ytrre.

Men hemmavid. Maddis och Krickedick står för skönheten och de andra för det djuriska. Den ena av DEM försökte utmana mig alldeles nyss - Han förlorade på poäng pga taskig kondition...Ska ge honom revansch i sommar och då ska även jag använda båda armarna...HAHA !

Blev även utmanad av nummer två, och då i FIFA - JAg fick honom att säga -JAG VILL ha en returmatch ;-) 


Gjorde Manis igår igen. Vi öppnade stället men ovanligtvis så stängde vi inte. Alla tittade storögt och sa - Va, ska ni gå hem nu? Vi log och sa med huvudet på sned - We´ll be back ;-)

Gillar Manis, ja verkligen ! Pal, Ludo, när är det dags för oss då... Vi borde plinga också ! Pax målrik match ;-)


Idag är det Dymmeldagen och jag försökte mig på att det hette Lymmeldagen när det busades som värst i klassen idag. Men det visade sig att Lymmeln var jag själv. Sålde bort Blondie för en tjuga till en annan klass. Tror inte hon blir arg på mig... För visst är det så att kärlek börjar med bråk..HAHAHA !

Monsterdaaddy får också sin beskärda del - idag visade jag med fingret att han drog nitlotten. Ja, okej, sa han - du har jobbat längst !


Snart dags för lite ledighet. Ska bli skönt. Och kul att få hem Victory igen. Det var ett tag sedan...

Om precis en vecka har jag skaffat mig en date. Ja, med mäklarinnan. Undrar vart det mötet bär egentligen. Need an apartment soon... TIPS ???


Undrar vad ni lyssnar på just nu. I mina öron ljuder Eldkvarn och "Hunger hotell". 

Tips på ny musik mottages tacksamt...om någon skulle känna för att tipsa...

Här nedan Eldkvarn med Mina stjärnor har slocknat NICE STYLE i den här låten

VI hörs / Loven


Presentation


Love B´s blogg. här kommer det att skrivas det som faller mig in, just för tillfället...

Länkar

Senaste inläggen

Liverpool

Klockan är

Omröstning

Vad gillar du bäst?
 Liverpool FC
 Se på Tv
 Läsa en bok
 Fiska
 Blogga

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards