Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Love Borg - 14 juni 2011 15:27

Skriver fast jag inte borde…but I need to! Det snurrrrrrar, men står ändå still – förklara den situationen den som kan. Alltså känns som man är på ett nöjesfält som åskådare fast man ändå åker karusell, around, and around and around. Vad kan hjälpa ?

  



Skänker EN STOR TANKE till Jennifer ! Stort tack för det du gör och har gjort, KRAM !

  


En prövningens tid för många. Alltså det är inte bara att gå rakt fram, det finns en hel del hinder som man måste undkomma eller ta sig över. Ibland med samlad kraft och vid andra tillfällen med klurighet och strategi. Tror många känner igen sig i det.


Mål, Hmm, ja måste sätta upp några mål nu för olika saker. Jag skriver dom på en LAPP här och nu och tänker att jag ska vika upp lappen om tre månader för att se hur det gick. Nån kan väl hålla en halv tumme…


Lunch a´la Italia, with a touch of basilica… Idag valdes lunchkamrat (er) med omsorg. En krydda stoppades medan andra tilläts. Ja, tur man väljer kryddblandning själv. J


Och till den store krigaren säger jag : Don´t give up !

  

Vi hörs / Love

Crowded House

Presentation


Love B´s blogg. här kommer det att skrivas det som faller mig in, just för tillfället...

Länkar

Senaste inläggen

Liverpool

Klockan är

Omröstning

Vad gillar du bäst?
 Liverpool FC
 Se på Tv
 Läsa en bok
 Fiska
 Blogga

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards