Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Love Borg - 3 juni 2011 21:28

Soptippen twice idag. Måste berömma organisationen på Ulvberget. Vid våra två rundor dit idag så var det ungefär 15 bilar i kö. Men de viftar och styr och har ett otroligt bra upplägg där nu. Tror inte det tog mer än en kvart vid båda tillfällena. Det som också är positivt är ju att Svensken generellt har blivit mycket mer miljömedveten. Förutom tippen så ser man vid olika miljöstationer en massa folk som lämnar tidningar och glas… DET ÄR BRA ! Å, jag tror jag nämnt det förut att man känner sig lite skurkaktig trots att man har rent mjöl i påsen när man kommer till Ulvberget….

Men när det är mycket folk så hinner de inte med att kolla så noga…det är skönt…Jag fuskar ändå inte !


Nu är det tätt igen. Ja, för nu har far fixat med ny kran och grejs… det var ett membran som blivit utslitet – På ”kranaffären” sa dom – ”den där kranen är ju trettio år gammal” ….och ;-)…Hehe nu är det tätt, va skönt! Tack igen !


Idag har jag haft främmande av två coola typer. Det var Ralph och Tootsie som gjorde mig äran och kom på besök. Shit vilka coolingar. Helt ostressade, lugna och mysiga hundar. Ralph la sig i min soffa och när jag kom fram till honom vände han sig på rygg och vill ha lite spaverksamhet i form av massage, eller åtminstone bli kliad. Tootsie stencool, men har inte stenkoll !


Andra gången den här veckan man varit på Kärleksstigen. Dock inte på nån mysig prommare. Däremot med innebandyboysen som idag fick löpa på lite mer. 11 lirare på plats, en ökning med 55% mot senast. Det är bra… på måndag ska vi löpa Cooper. Hoppas på stor uppslutning så vi får nåt att gå efter…


Har en Hyvelbänk, en raritet på c:a 75 år. Tänkte lämna in den för försäljning på ”Träffpunkten (där i källaren ni vet)… Hon ville gärna ta emot den och trodde säkerligen att någon ville ha den, men hon hade inte plats…Typiskt. Får prova HT då !


Very best Victory called today…Tur man satt ner! (Ni vet ju att Norrlänningar är tystlåtna)…

Men det var ju skojsigt. Får väl se om det blir en par Umeåturer i sommar. Vicke ska ju flytta till en lägenhet på Kungsgatan. Ska väl fixas och donas lite där innan vattensängen och kristallkronorna ska in !


Pokerchrille vill ju bjuda på kaffe. Alltså om man har 25 whiskeyflaskor – varför vill man då bjuda på kaffe?????? Thats the question today !


Bananen…Idag såg jag en snubbe ta och käka upp en banan inne på Coop. Jag kände dessutom den här snubben. Men jag har tystnadsplikt så jag säger inget. Hur som helst så verkade den god.


Imorgon är det lördag. Vi hörs / Love

Avslutar den här sessionen med Bryan Adams - Do I Have To Say The Words?

Presentation


Love B´s blogg. här kommer det att skrivas det som faller mig in, just för tillfället...

Länkar

Senaste inläggen

Liverpool

Klockan är

Omröstning

Vad gillar du bäst?
 Liverpool FC
 Se på Tv
 Läsa en bok
 Fiska
 Blogga

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards