Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Love Borg - 24 juni 2011 09:49

Ha, midsommar...Känns det somrigt? Två personer jag känner väl har den här veckan kommenterat nutiden så här... "Nu närmar det sig skidsäsongen" samt "Idag börjar jag göra reklam för snöslungor".

Haha, så underbart! Och apopå sån där höst och vinter så träffade jag på Mr Ström som tyckte det var dags att påpeka lite om att Brynäs KOMMER ATT VINNA ELITSERIEN igen ! Ja, ingen tvekan. Bara det att man överglänste allt och alla i det somriga Coopertestet man gjorde härom veckan...Tränaren stod med en tår i ögonvrån och var stoltast bland alla elitseriecoacher......i Gävle !


Börjar semestern idag eller på måndag egentligen... Alltså jag kör från idag, det känns rätt. Snart dags att väcka en lirare som sover på soffan. Han ska väl upp och plocka blommor för att göra en midsommarkrans kan jag tänka ;-)


Igår kväll åt Mr Bear Grylls skkkkkkallerorm ! Han sa, "jag skär bort skallran, den kan min lille son få" Man kan ju undra vad den lille parveln kommer att få vara med på???

Ludowich !!! Hur kan vi matcha det ?


TREVLIG MIDSOMMAR ÖNSKAS / Vi hörs Love

Presentation


Love B´s blogg. här kommer det att skrivas det som faller mig in, just för tillfället...

Länkar

Senaste inläggen

Liverpool

Klockan är

Omröstning

Vad gillar du bäst?
 Liverpool FC
 Se på Tv
 Läsa en bok
 Fiska
 Blogga

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards