Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Love Borg - 22 maj 2011 15:54

Uppe tidigt igen för att förbereda ”The Meeting” on The ship” med brandmannen och Mr Viksta himself. Väl där så var Vi var vi inte ensamma på plats, men vi verkade vara de som var ”most sober” on this Sunday a.m om man säger så… Jaja, I give a shit. Mötet gick bra och vi var rörande överens om framtiden. Nu får vi se om den sista pusselbiten läggs på rätt plats nu på eftermiddagen. Om så blir fallet så har vi startat vårt arbete 10 månader framåt…

Då kommer ”the group” även att få lite jobb. MEN NU finns mycket tid för förberedelse till både det ena och det andra.


Fadern har varit här igen å jobbat. Han kan det mesta han. Hoppas och tror att han tycker det är lite roligt också. Idag gick vitt i grått, men färgen stämmer ju i slutändan. En par dagar till så kanske det finns lite varmt vatten igen.


Idag är dagen då det pirrar lite extra för alla travtokiga. Man ska nu på e.m lotta Elitloppet. JAG står fast vid att Lilla LISA AMERICA kommer att vinna det hela nästa söndag. På tisdag och onsdag till veckan kommer travprogrammen till superhelgen. DÅ är det julafton för all interested people, men mest för min röris… Trots sin storlek blir han som ett barn på nytt, å det blir ju alla på julafton. Å, tänk, snart är det bara 7 månader kvar till jul, JIPPIE ! ! !

 

Igår var Antonio och jag på Blockis. Vi fastnade vid teven. Det var ”är du smartare än en femteklassare?” Nja, ibland var vi det…Men inte alltid. Är skolan bättre nu än förr? Alltså jag vet inte det svaret heller, men jag tror jag vet, men jag säger inget, för jag vill inte ha fel, eller? !


Fick frågan av Dumle igår kväll – Piggelin ? Haha, ja du Dumle snart blir det Piggelin !!!


POOL gör bokslut idag. Åker till Birmingham för att möta Aston Villa. Känns om det vore skoj med ett bra avslut innan vi börjar Silly Season. Första juni öppnar transferfönstret och spelare världen över ska byta klubb. Hoppas nu Mr Comolli har förberett sig. Vi vill ha minst 4 klasslirare till vår klubb. Dessutom ska du sälja av några som kostar men inte spelar…Jag tror på 2-1 seger idag och båda målen göres av Luis Suarez.


Äter kyckling med wokgrönsaker just nu, MEN det är en grönsak som förstör… Va fan är det egentligen, ”lite brun-genomskinlig, inte mycket tuggmotstånd”????? Usch, gillar den inte alls !!!


Vi hörs / Love

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Love B´s blogg. här kommer det att skrivas det som faller mig in, just för tillfället...

Länkar

Senaste inläggen

Liverpool

Klockan är

Omröstning

Vad gillar du bäst?
 Liverpool FC
 Se på Tv
 Läsa en bok
 Fiska
 Blogga

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards