Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Love Borg - 17 maj 2011 23:32

Up and downs. Några kortisar !


17 maj, blev en bit prinsess. Inte alla som fyller på en nationaldag. Grattis Norge och Mor ! And Flingan goes for facebook….soon.


Rörismannen var här. På torsdag börjar vi fixa till lite. Blir utan vatten ett tag då… Tur att isen gått så man kan tvätta sig lite då. Iofs kanske man kan duscha på jobbet, för det är ju där man blir mest ”Svetty”….Legat på knä å skurat nu. Det ska nog blir hyfsat after some paint…


Prommare, nähä !!! Idag var det visst för blött. Okej, det får stå för dig. Hos mig var det uppehåll J. Åsså har jag hört att efter regn kommer sol.


Webmaster, pyttsan ! Men a Updated blogg for blogpal. Den var ”eldig” sa han. Undrar om det var bra eller inte. Jag tror på pretty good shit, HA !


Bollspel med Ubben idag… Tur han var med och chefade så det blev nåt av det. Jag var ju inte så smidig å ont gjorde det ju. Men till matchen kanske man blir ”fit for fight”.


Överens ! Jajamän, nu kanske vi är överens den lille rackaren å jag. I hope so and he hope so.


När jag kom hem idag stod det ett svart vidunder på uteplatsen – det var en klippare från Mr Tagg i Norrbo. Tack för den insatsen. Cashar under veckan far. Klipper nog det gröna imorgon då.


Cyber – evening. Tillbakatänk, dreamthinking about some butterfly-times. Nu sova sägs det !


Vi hörs / Love


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Love B´s blogg. här kommer det att skrivas det som faller mig in, just för tillfället...

Länkar

Senaste inläggen

Liverpool

Klockan är

Omröstning

Vad gillar du bäst?
 Liverpool FC
 Se på Tv
 Läsa en bok
 Fiska
 Blogga

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards