Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Love Borg - 13 maj 2011 19:00

Vaknade nyss upp och förstod att Sverige vunnit mot Tjeckien. De va väl kul. Ska Fredags-shoppa lite på Coop nu. Jeppson kommer säkert med matförslag inom kort så tänkte ligga steget före.


Food behövde inte lagas. Fick en lådis på Blockis. Jag säger tack, tack för jag orkar ändå inte kocka idag även om det är förbannat kul. I det senast avsnittet av Pluras kök så var ju Di Leva på besök. Han drack vatten, alltså jag vet inte om han alltid dricker vatten, men han sa – ”om man dricker många glas varmt vatten, så skrattar man som en besatt” !!! Okej, jag undrar bara vad man behöver till vattnet. Har iochförsig hört att man skrattar oerhört av andra substanser som inte innehåller speciellt mycket H2O… Jaja, man kanske blandar, vad vet jag ?


Hörde om en ny låt som kommer att bli en sommarhit….Work, Work, Work, Not ! hette den. Vilken artist? Haha, ja undra vem som skrivit den refrängen?


100% tjafs today ! Ja idag var det ”a hole day with up and downs” TUR det inte är ”riktigt på riktigt”

Okej, nya tag till veckan. Det är väl inte för inte man gör det man gör. Next week bliré Långtjärns-besök med gänget. Alltså det blir skoj även om känslan säger att fiskarna inte får en lugn stund, och då menar jag fiskarna i vattnet…….Ja kanske inte heller de som är på land.


Molningt idag. Cumulonimbus (åskmoln) imorse ! Vill hellre ha små, lätta mjuka sommarmoln så kallade Cumulus humilis och en svag vind med sommarvärme. NU är det regn hos mig – undrar just vad det är för väder i Norrland?

 

Coffee med Johnnys bästa fika var det idag. Kände mig lite taskig då han kom fram till fikabordet å frågade om jag smakat hans hembakade cookies….haha, de var de enda jag hoppat över. Tänk hur det kan bli.


Dags att prova På det gröna fältet snart. Undrar just om det blir något lir med Lefty, Lagerblad, Lurken, Meppson, Bossejake å de andra. Tänkte ta mig an Ludden nån morning before work.


Ömsom vatten ömsom vin, ett utryck som stämmer ganska bra in på LIFE !


Okej, ha det bra…I´m going for Norrland


Vi hörs / Love

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Love B´s blogg. här kommer det att skrivas det som faller mig in, just för tillfället...

Länkar

Senaste inläggen

Liverpool

Klockan är

Omröstning

Vad gillar du bäst?
 Liverpool FC
 Se på Tv
 Läsa en bok
 Fiska
 Blogga

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards