Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Love Borg - 16 maj 2011 17:05

Just another day, not ! En sån måndag man ser fram emot såklart.   
Ja vad säger man. har sagt att hockey VM inte intresserat mig alls. ändå slår man sig ner i soffan för att som nån sa avnjuta Sveriges väg till VM guld. Å va händer? Stortorsk såklart ! OMG vad dåligt det var, men Grattis Finland som spelade exakt som man skulle - bra gjort !
 
Idag fick man reda på att man varit med å slagit tids-rekordet mellan Njutånger och Hudik... Tur att man inte fattade det    just då !

 

Å apropå, det så ska man snart ut med Antonio för lite start, stopp, start. Det går nog bra.


Det här med rörelse är inte så himla lätt det, varför? !!!


Uppe i varv, stressad som f#n har jag varit hela dagen on work. Varför? Jag vet och jag vet inte - förklara det den som kan ! Tur man har Blondie som K A M R A T... Hon t.o.m handlade åt mig idag. Stort tack madame !  


AM´s HKK, "Mamelucker" vet de flesta va det är, men hur många vet vad skrabelucker är. Alltså här handlar det om hög nivå. Muffins i all ära men skrabelucker, DU MILDE... Lite ägg, mjöl, bakpulver, mjölk å socker så är de på gång. Jaja, försöker inte va dryg eller kaxig (nu heller), prova Skrabelucker själva får ni se...Mums !


Tja, mer blir det tydligen inte...Out of words. Ibland finns dom å andra dagar är de puts väck.


Vi hörs / Love




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Love B´s blogg. här kommer det att skrivas det som faller mig in, just för tillfället...

Länkar

Senaste inläggen

Liverpool

Klockan är

Omröstning

Vad gillar du bäst?
 Liverpool FC
 Se på Tv
 Läsa en bok
 Fiska
 Blogga

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards