Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Love Borg - 10 januari 2013 20:27

Ja, då är Hälsinglands rikshäst inköpt. Ett sto efter Scarlet Knight låter bra. Nu ska vi knäppa resten av Sverige på näsan. Vad hon heter? Thermal...inköpt hos Stefan Melander.


Jaha, blev det några fler leenden idag då??? Jor´å ;-)) Framförallt med dom som ”has an understanding sense”


Nyss kikat in skidskytte-stafetten...men precis som svenska åkarna så missade jag skyttet vid flera tillfällen då ögonlocken åkte ner. Nästan så jag tror att detsamma hände några av deltagarna...men det är ju inte så viktigt att vinna...det var ju inte VM den här gången.


Bells imorgon...Japp debut med Hammar´n på ”klockan”. Han, ja ni vet Pal, Hammar´n, Lill-Lars el. va ni vill förväntade sig en Dry Martini vid 18.30-snåret imorgon...okej, ska bli enligt önskemål. Antar att den ska vara skakad å´ inte rörd. Finns råvaror till en sydlig comfort också. Kanske det finns fler som vill följa oss på strapats ?


Apropå skakad å rörd...Vet inte om jag e blödig men jag blev berörd då jag såg stjärnorna på slottet senast. Lill Babs höll i rodret och berättade om livet, om dess framgångar och vedermödor. Jag är väl inge Babsfan direkt , men det verkar som hon inte haft det så lätt genom livet, eller rättare sagt – Hon har fått kämpa verkar det som.


Ni vet Toggelito som träffat på den ene å den andre, ja även Lill Babs faktiskt. Hur som helst så har han genom åren träffat kändisar i massor, men nu härom veckan slog han rekord !!! Stannade på en rastplats för att uträtta behov...Vad händer då? Bara typ att en varg kommer å stryker sig kring benen på honom !!! Dessutom fantastiska filmbevis på det hela. Fan va grymt...


Skönheten kom in genom dörren nu. Hade varit på spinningpass och frågade direkt om jag skulle med imorgonpå ett pass??? Antar att det räcker att vara ute å cykla med Pal....I guess ;-))


Nu avslutar jag med att skicka en glad tanke till alla som bryr sig and”has an understanding sense”

See you / Loven

Presentation


Love B´s blogg. här kommer det att skrivas det som faller mig in, just för tillfället...

Länkar

Senaste inläggen

Liverpool

Klockan är

Omröstning

Vad gillar du bäst?
 Liverpool FC
 Se på Tv
 Läsa en bok
 Fiska
 Blogga

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards