Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Love Borg - 9 januari 2013 20:35

Rutavdrag...som det ser ut härhemma när vissa har intagit sovrum, vardagsrum och kök så är jag säker på att de kommer att använda sig av rutavdrag senare i livet....eller ha det jävligt stökigt !


Allvarlig...jaha...Jodå, idag igen fick jag höra att jag är så allvarlig å inte skrattar så ofta !!! Ska jag säga som det är, att det bara ser ut så eller ska jag göra mig till och skratta åt eller med er som säger så? !!! Har inte bestämt mig än. Y F A


Gnällig som få...å hua vad det låter. Ja idag var det dags igen....


Sveriges mästerkock igång igen. Det är kul tycker jag. Funderar om det inte börjar bli dags att planera vårens Wordfood.

Åt världens sämsta pizza idag !!! Ja, otroligt nog så orkade vi inte laga mat. Ska inte hända igen, men fy vad äckligt dålig den va. Ska dröja med pizza överhuvudtaget...men DÄR är det slutköpt ! Det innebär att man inte längre har gångavstånd.


Nä, slutar nu...Är så förbannat negativt !

Vi hörs / Loven

Presentation


Love B´s blogg. här kommer det att skrivas det som faller mig in, just för tillfället...

Länkar

Senaste inläggen

Liverpool

Klockan är

Omröstning

Vad gillar du bäst?
 Liverpool FC
 Se på Tv
 Läsa en bok
 Fiska
 Blogga

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards