Direktlänk till inlägg 15 november 2012

Zlatan is just a shit...tror inte dä rå !

Av Love Borg - 15 november 2012 21:12

Nämnde i gårdagens blogg Zlatans mentala styrka...tur man skrev det före matchen...

Alltså man kan ju prata om hur fanatstisk han är och att han är övernaturligt bra, om hans otroliga fysik...och att han är grym på att stjäla cyklar....dock har ingen sagt nåt om att det är fusk att ha honom i laget eller att man ska dela om och göra nya lag...inte än iallafall ! Grym uppvisning i spelförståelse är min tanke kring fenomenet. Ni som inte tidigare varit Zlatanister...kanske dags nurå ! EN av sönerna twittrar gärna med engelsmän...igår skrev en av dom så här...

Zlatan is just a shit beside Andy Carroll... Hahaha, tjenare !


Knepigt att sova med Molijoxerna ska jag säga. Det var nog inte förrän långt in på småtimmarna som det blev en stunds sömn...Sen upp i ottan och skjutsa praktikanten till Volvo. Det innebär att man var tidigt på jobbet...vilket i sin tur innebar att boysen hann med en sittning innan det var dags...Kanske, kanske lite lättare ikväll då att slumra till. Annars får det väl bli att Wordfeuda lite på nattkröken – men då får inte alla lägga sig så tidigt !


Idag var första gången jag hörde talas om The Hubot man – hade tydligen missat dessa förut. The hubot man fick en ny innebörd idag....enligt Pal... Pal the man, se nu till att lösa den 8:e för Guds....min och Polackens skull !


Kan man älska på avstånd var frågan idag? NEJ, är svaret !


Skrivit om en historia lite...(som vanligt ganska internt O-rolig)

Hammarn, Boorken och Polacken


Året är 2012 och Hammarn, Boorken och Polacken har alla hamnat på villovägar. Av någon anledning är de ute och åker bil tillsammans med ”nån”.
”nåns” körkapacitet är ju inte så lysande och efter några pilsner så drar han rätt in i ett träd. Alla fyra dör. Som alla förstår så tar ”nån” steget direkt ner i helvetet.


Hammarn, Boorken och Polacken tar sig dock upp till pärleporten 

där de välkomnas av Sankte Per som direkt leder dem in till vår Herre.


De tre stegar fram mot Gud som sitter på sin tron. Gud säger då:
- Du, Polacken, vad är det bästa med att vara här?
Polacken bugar sig och svarar:
- Det bästa med att vara här är att få träffa dig Per ! Jag har hört så mycket fint om dig så det är en stor glädje att vara här.


Gud ansåg att det var ett bra svar då han sa:
- Bra Polacken, kom och sitt på min vänstra sida.
Gud tittade sedan på Boorken och sa:
- Och du Boorken, vad är det bästa med att vara här.


Boorken svarar lite försynt:
- Herre, Precis som Polacken har jag hört om dina stordåd. Jag är villig att lära och tjäna dig nu.
- Bra svarat Boorken, sade Gud, kom och sitt på min högra sida..


Gud tittade sedan på Hammarn och sa:
- Hej min son jobbar du kvar som steward, vaktmästare, massör, sjuksköterska, kirurg, rektor, simlärare, snickare, rörmokare, golvläggare, försäljare, chaufför eller?

  


Varit på samkväm, tyvärr lite obekväm med mina sladdar å sånt. Fick lite massage av Ugh och målade en poolarepinne...

Nu Kitchen nightmares å sen sova I hope.

Vi höres / Loven

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love Borg - 16 juli 2019 18:14

Imorgon 8-kamp...och då känns det som en era bryts...rutinen räcker inte mot ungdomlig framåtanda. Men ska kämpas ända in  till sista grenens sista pilkast. OM jag ska ge mig på en gissing av slutresultat så här dagen före så slutar "matchen" 32-41 t...

Av Love Borg - 12 juli 2019 07:30

Aftonbladets förstasida : - Rånad vid bankomat ! - Knivhöggs efter att ha vägrat ge bort mobilen ! - Selfies vid giftsjön ! - Tvingas fly undan superstormen ! - Ikonens förfall, tvingas sälja allt, skyldig 500 miljoner ! - Kraschade in i ...

Av Love Borg - 9 juli 2019 18:29

Tre dagar i sträck har det stått målning på programmet...fortsättning imorgon. Blir nog skapligt när det är klart. Efter det så ska det målas på Videvägen också...lite bara :-) Semestern började annars i Uppsala...många prommare, bl.a. en bit på en...

Av Love Borg - 8 juli 2019 08:04


Nu har det  gått ca "900 dagar" sedan det kom ord härifrån...Ingen vidare förklaring till det. Varför ska jag skriva egentligen? Jag menar, VEM skulle vilja läsa mina "kryptiska" funderingar? Eller skriften kanske inte är för någon annan, kanske in...

Av Love Borg - 28 november 2016 21:16

19 maj 2015 var senaste gången man lämnade ut några bokstäver. Och vad är då anledningen till att det blir just ikväll...Slumpen, förutbestämt eller en ren tillfällighet beroende på yttre omständigheter. Klart man kan fundera länge över detta...DOCK ...

Presentation


Love B´s blogg. här kommer det att skrivas det som faller mig in, just för tillfället...

Länkar

Senaste inläggen

Liverpool

Klockan är

Omröstning

Vad gillar du bäst?
 Liverpool FC
 Se på Tv
 Läsa en bok
 Fiska
 Blogga

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards