Alla inlägg den 30 november 2012

Av Love Borg - 30 november 2012 19:21

”Allt kan hända...kan taxijäveln vända” är en liten strof ur en sång som ”man” tydligen är inblandad i !

  

Några förfrågningar igen ang. Innebandy. Nja, tror inte känslan finns ännu. Dock dyker det upp glimtar ibland som gör att man kan komma ihåg DEN DÄR känslan. Framförallt när det gäller träning...Match, nja inte än !


3 dagars i grannkommunen eller hejhopp på Lenninge Herrgård. Lyckades få rummet där en ”annan kändis” bott tidigare. Jo just det. Var där a´ jobbets vägnar för att delta i SM.... De var ju mycket intressant men en jättekontrast mot de andra SM:en man deltagit i. Om man säger så här: Bollen rullade inte vår väg. Vadå Vår? Jo, Hammarn var ju med också. En stor eloge till honom som bytte, och bytte och bytte och bytte....Min egen insats kan man dra ett X över !

X:et var ändå ett av de intressantare momenten i vår coaching. Kortfattat så blev X:et ett bra ställe att stå PÅ !!!

  

Och apropå intressant ;-)) Elegans, Struktur, Coaching, ja allt i världsklass fick vi uppleva ;-)) ........... Som vanligt så hoppar jag lite bland bokstäverna och den kronologiska ordningen. Men när man äntligen lyckats ”få henne till bordet” JA, då uppstår en SITUATION som JAG tydligen måste rycka ut till. Inte PAL, eller Hammar´n som i det här fallet !!! Nä, han sitter kyligt kvar och låter mig rycka ut................. istället för att säga – Du Love, eller du Pal, jag går stanna du och interagera ! Hygglomania skulle jag vilja kalla det beteendet. Har Ingen aning om varför ”hon” fick arbetsnamnet Irstabitchen av några....Ha !

  

Halsont blev belöningen av resan... Mina boys därhemma hade tillverkat Fläskfile å stekta potäter tills jag kom hem. Schyrre kamrater Antonio och Jeppson, Thanks boys !

Hade en liten förhoppning om att Victourios skulle dyka upp i Hudik i helgen. Men det skulle tydligen lekas Fångarna på fortet i Team Thorengruppen.

Stakarna får vänta till imorgon...återkommer med fler ord under ”weekendan”

Vi hörs / L

Presentation


Love B´s blogg. här kommer det att skrivas det som faller mig in, just för tillfället...

Länkar

Senaste inläggen

Liverpool

Klockan är

Omröstning

Vad gillar du bäst?
 Liverpool FC
 Se på Tv
 Läsa en bok
 Fiska
 Blogga

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards