Alla inlägg den 4 november 2012

Av Love Borg - 4 november 2012 22:09

Igår var det minnesgudstänst i Jakobs kyrka. Jag var på plats tillsammans med två av boysen och far. Jakobskören sjöng bra. Ave Maria var verkligen kraftfullt. Tände också ljus på gravarna och det var ganska mäktigt med alla ljus i mörkret. Vi tänker på dig...

Är faktiskt fridfullt att sitta ner en stund i kyrkan, dock väldigt obekväma bänkar.

Så mycket bättre beskådades med grabsen igår. Ovant men kul att båda var hemma och gjorde mig sällskap. Undrar just när trean, eller ettan kommer hem å hälsar på.

Hur som helst så gjorde väl Uggla nåt som vi kommer att få lyssna på framöver. En grym version av Olles ”Jag å min far”. Alltså riktigt mäktigt ! Sen måste man ju säga att Maja, Miss Li har ett härliga sounds

  

Man liksom längtar till nästa avsnitt då man ska tolka Miss Li.


Har sett två filmer under helgen. Startade upp lördagen med Kate och Leopold, på egen hand. Den ska man ju iofs se med NÅN…den är ju riktigt bra och det finns några scener där Leopold är rätt skön och Kate, alltså Meg Ryan är fantastiskt ljuvlig. Man undrar om det finns fler av Meg Ryan och fröken Berg?

Film två innehöll också massor av känslor, dock av annat slag. Det var ”Back to Vietnam”. En krigsfilm där ett gäng ”gamla soldater” åker tillbaka till Vietnam efter krigets slut för att ”efterarbeta sina känslor”


Tack Jocke för datorhjälpen !

Har köpt de första klapparna !

Hur skulle det gå utan Spotify !


Måste få hjälp med hur man gör nåt gott med kantareller ! Gjorde varma mackor ikväll. Skönheten sa att de va gott (  ) 

och grabbarna sa – går väl att äta !   

Tips tack !


Ser fram emot 8 december på The Mansion…Hugh eller Ugh som jag brukar kalla honom ordnar nog ett super quality party då...

  


Funderar var Herr Nilsson tagit vägen? Ger honom two days….sen får väl jag höra av mig.

Pekka hälsade på…kul att han gör så. Alltid Lugna trevliga diskussioner…


Ser även fram emot klassfesten…menar personalfesten. We gonna paint some sticks then ! Moooouuuuhaaaaa !


Wordfoodveckan startar…Hoppas nu Pal tränat riktigt på Fondanten så den smakar nöjaktigt.

// Loven

Presentation


Love B´s blogg. här kommer det att skrivas det som faller mig in, just för tillfället...

Länkar

Senaste inläggen

Liverpool

Klockan är

Omröstning

Vad gillar du bäst?
 Liverpool FC
 Se på Tv
 Läsa en bok
 Fiska
 Blogga

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards