Alla inlägg den 16 november 2012

Av Love Borg - 16 november 2012 23:18

Idag i punktform, typ…nåt måste ut bara…ofattbara bokstäver som råkar slås ihop till någon form av konstig meningsbyggnad.

 

Bad , nice and very complicated…..thoughts this week… Hjälper bara lite med cyberhugs...


Dags för en Christmas lista på Spotify... Vad måste med?


Vill bli av mä grejerna...batteriet lyser än :-()


Fick en förfrågan om Liverpool-Norwich 19 januari....Fanns flyg för 1800 kr...men stod över ! Tänk att en liten knapptryckning kan skicka en till Anfields fantastiska atmosfär...men inte den här gången.


Big ”disipointness” tydligen.......”I´m sorry, but I ain´t a bugger” (underbar.swengelska.ju)


Okej, lite skärpa nu. Var på innebandymatch alldeles nyss. Och ni som har träffat mig tidigare idag funderar ju hur  F A N jag kan vara vaken än. Hur som helst så var det dragning på inträdesbiljetten. Ingen ville tydligen ha priset....så då tänkte jag att det var bäst att kika på min biljett...och visst 655 låg i min ficka. Och för första gången någonsin så kom man upp på läktaren med priset och inte tvärtom att man behövde gå ut på planen ! Troligen för lång och trogen tjänst...eller kanske inte. Jaja, hursomhelst....”Bra känsla i dragningen CW” Priset ??? Ja, otroligt, 2 veckor på Gran Canar....jag menar en ljusstake till advent.Dessutom bjöd Pelle å Mia på wienerbröd..... och jag dom på kaffe...


Apropå innebandy så ska jag göra comeback för en dag då skolan ska spela SM om c:a 10 dgr. Lite andra förberedelser än jag är van vid. Två träningar innan det är dags ! Dock varit kul de två träningar vi gjort ! Målsättningen ? Ska fråga Hammarn och Polacken! Å, apropå dom där två jönsarna så har jag tillverkat nåt ”jagärsåjäklanöjdmed” till den ena och den andra ska få nåt som jag inte tillverkat, HA !!!

Hmm, advent närmar sig faktiskt. Julgranen ska upp före lucia ! Tokig??? Ja, kanske det.

Visslar nu till Ted G´s ”Angela”

Topp 3

1. Alla hemma till lunch imorgon.

2. Ni i min omgivning ...både här å där.

3. Spotify and ” letters”


Botten 3

1. It´s complicated

2. Tilltrasslat

3. I´m not sure


Som vanligt väldigt kryptiskt...kanske. But thats the way it is... Complicated reading...maybe !

Vi hörs / Loven

Teg G " Angela"

Presentation


Love B´s blogg. här kommer det att skrivas det som faller mig in, just för tillfället...

Länkar

Senaste inläggen

Liverpool

Klockan är

Omröstning

Vad gillar du bäst?
 Liverpool FC
 Se på Tv
 Läsa en bok
 Fiska
 Blogga

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards