Direktlänk till inlägg 14 november 2012

He had a dream !

Av Love Borg - 14 november 2012 18:47

 
Vad sägs om den tatueringen på.....nån ! ?


Idag, typ snart ska Sverige ta sig an England på nya Friends Arena. A friend is there - his name is UGH ! Jag har lovat Hålla ställningarna här hemma (Hehe, de lät ju det)...Hoppas nu att jag inte trasslar in mig i nåt ! De där är ju ganska internt, men några förstår... UGH !

England ställer upp med ett jag där tre Liverpoolare startar. Johnson, Gerrard och Sterling. Jag inbillar mig att matchen i matchen, Sterling vs Lustig.....blir en lustiger dans !

  

UR AB idag:

Gennaro Gattuso lämnade, precis som Zlatan Ibrahimovic, Milan i somras.

Nu hyllar italienaren sin förre lagkamrat.

– Zlatan är djävulen. Han representerar djävulen, skämtar 34-åringen i RMC enligt eurosport.se.

Gennaro Gattuso lämnade Milan i somras för schweiziska Sion. Under samma period försvann även Zlatan Ibrahimovic till Paris Saint-Germain.

Nu hyllar den italienske profilen sin gamle lagkamrat.

– Han är en fantastisk spelare. Utöver sina tekniska kvalitéer har han ofattbara mentala kvalitéer, säger Gattuso till RMC enligt eurosport.se.

”Kommer inte lugna sig”

Gattuso tror också att Ibrahimovic har chansen att vinna titeln han saknar – även i PSG.

– Han vill vinna, slå rekord, besegra. Det enda han saknar är Champions League-titeln. Och Zlatan Ibrahimovic kommer inte att lugna sig förrän han har vunnit Champions League. Zlatan är djävulen. Han representerar djävulen (skratt), Zlatan är inte den du först tror att han är, säger Gattuso.

I kväll ska "djävulen" Zlatan Ibrahimovic försvara de svenska färgerna mot England när Friends Arena för första gången öppnar portarna för fotboll.

Gillar det där med "ofattbara mentala kvalitéer" ! Lite som Pal och Ugh när vi spelar Pling !

  


Berättade för Pal att jag skulle få ta på mig lite attiraljer idag för att se hur läget egentligen är.

Han den roliga "sit down komikern" sa - du kommer se ut som Frankenstein med alla trådar, molijoxer  och mojänger ! - Alla förbättringar är välkomna fick jag ur mig !

Jaja, skämt åsido...hoppas dom inte hittar "nåt"....fel !

Three days gäller....för så länge räcker batteriet, Sen blire en dusch !

  


Okej, vi går vidare. 

 

Jag har en dröm, att en vacker dag skall nationen resa sig och förstå... att alla människor är skapade lika... Jag har en dröm om att en dag skall mina fyra små barn leva i en nation där de inte skall bli bedömda av sin hudfärg, utan enligt innehåll av sin karaktär.

Ja, ni vet vem som sa det. Martin Luther King.

- Stora rubriker, artiklar och videoklipp i Expressen idag om SD....De är inte inne på samma linje tydligen ! Ojojoj !

     

 

Man gjorde mig påmind om att det fanns "jordbruksredskap" i ett skåp på klubben. Gjorde en snabbis dit i mörkret och "tömde".....Såg att man försökt klippa mitt lås med en bultsax...men ångrat sig. De gjorde inte du å jag Lefty när "vi var i vårt esse". Vi klippte och skrattade och sydde och skrattade och åkte bil och skrattade...sen blev det minsann inte så roligt...med rätta ! Meeen de är väl preskriberat nu !

Ja, det där var det säkert många som förstod ! Typ 3 männsikor "in the world"

  

Jobbat på hyfsat trots att Ubben inte varit närvarande...Har ett utkast som du måste kolla på imorgon, Ubben... Och apropå utkast, inkast och överkast så hittade jag Pal underst i en hög med bråte idag. Hade haft hjälp av en skrattande Robinhio att få till det så. Kul ibland !

 

Mycket special med mina bokstäver nu... Hmm, va ska vi hitta på nurå...

Jo, blev lovad 10% av Camillsan om jag bidrog med lite karma !!! Idag kom hon med 3 kronor ! Hon har ju fan humor....och vinnarskalle...T.o.m. då jag vann.... fick hon priset - kanske det som kallas vinnarskalle...

   efterdyningarna efter Wordfood - " Vi var nästan helt vegetariska "

 

Jag har fått tips ang. trattkantareller !

De e jag som ska göra bolagstipset ! Bra el dåligt...lördagen får visa...

Kanske nån kommer hem till helgen...Hope so !

 

Under skriften har jag lyssnat på Stefan Andersson, Peter Lemarc, Lisa Nilsson, Melissa Horn, Bo Kaspers, Eva Dahlgren å´ Uno Svennigsson....SPOTIFY is....saknar superlativer.

Nu fixa java till matchen...3-1 till Sverige är min gissningsförhoppning....även om jag tror Lustig får problem med både Sterling och Young !

TOPP 3 just nu !

1. KIDSEN

2. Dreams

3. Snart ska julgranen upp

Vi hörs / Loven

 

 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love Borg - 16 juli 2019 18:14

Imorgon 8-kamp...och då känns det som en era bryts...rutinen räcker inte mot ungdomlig framåtanda. Men ska kämpas ända in  till sista grenens sista pilkast. OM jag ska ge mig på en gissing av slutresultat så här dagen före så slutar "matchen" 32-41 t...

Av Love Borg - 12 juli 2019 07:30

Aftonbladets förstasida : - Rånad vid bankomat ! - Knivhöggs efter att ha vägrat ge bort mobilen ! - Selfies vid giftsjön ! - Tvingas fly undan superstormen ! - Ikonens förfall, tvingas sälja allt, skyldig 500 miljoner ! - Kraschade in i ...

Av Love Borg - 9 juli 2019 18:29

Tre dagar i sträck har det stått målning på programmet...fortsättning imorgon. Blir nog skapligt när det är klart. Efter det så ska det målas på Videvägen också...lite bara :-) Semestern började annars i Uppsala...många prommare, bl.a. en bit på en...

Av Love Borg - 8 juli 2019 08:04


Nu har det  gått ca "900 dagar" sedan det kom ord härifrån...Ingen vidare förklaring till det. Varför ska jag skriva egentligen? Jag menar, VEM skulle vilja läsa mina "kryptiska" funderingar? Eller skriften kanske inte är för någon annan, kanske in...

Av Love Borg - 28 november 2016 21:16

19 maj 2015 var senaste gången man lämnade ut några bokstäver. Och vad är då anledningen till att det blir just ikväll...Slumpen, förutbestämt eller en ren tillfällighet beroende på yttre omständigheter. Klart man kan fundera länge över detta...DOCK ...

Presentation


Love B´s blogg. här kommer det att skrivas det som faller mig in, just för tillfället...

Länkar

Senaste inläggen

Liverpool

Klockan är

Omröstning

Vad gillar du bäst?
 Liverpool FC
 Se på Tv
 Läsa en bok
 Fiska
 Blogga

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards