Alla inlägg den 24 april 2013

Av Love Borg - 24 april 2013 15:17

Luis Suarez…vilken fanatisk…jag menar egentligen fantastiskt gudabenådad fotbollsspelare.

En spelare som gör allt för laget…allt för att göra mål. En teknik och klurighet som man inte ofta ser på den gröna mattan. Han har en vinnareskalle av sällan skådat slag. Han hade inte gjort mig besviken speciellt ofta…tills i söndagens match mot Chelsea !!! Visst, han var otrolig som spelare Suarez…..men det överskuggades av att han……….bet en motspelare i armen !!!

Och i hans historia finns en sådan sak även när han spelade i Ajax….då bet han en annan spelare i halsen !!! Toleransen är slut…efter diverse ”tokigheter”

Ta hjälp……………………………………………………….Hannibal....MEN fortsätt göra mål karl !!!

Ingen kan komma och säga att det inte är BETT i liverpools spel längre !

   

Jeppson å ”Mekers gang”…hoppas dom kan göra nåt åt den !

Förra veckan Birsta…nu är det Barkaby som får äran att ta emot besök från ”Mekers gang”…Jaja, bara ni taré lugnt så…

   

Victourious back in town today…kuligt. Antonio på bättringsvägen I hope, bra !


Fågelkvitter eller listening at a parrot…det är antagligen ur betraktarens öron…


Jag vann gårdagens rond…sas det. Dock är jag ödmjuk i denna seger.

   

E-type…Haha, jae så är det…Martin E som han heter dyker upp i Hudik på lördag. Anar att polacken har för avsikt att sitta ner på småtimmarna å snacka vikingatid….mä han. Tydligen var det så att om man hade hembygdsdräkt så var man per automatik inbjuden till efterfest…på Martins balkong, eller nåt.

Man är ju mest orolig för att Pal ska komma in med brickan å stänga stället pga för hög volym eller avsaknaden av nåt tillstånd. Vore ju synd att inte få se de dansande sys…jag menar höra ALLA Martins sånger.

   

Igår sa en person till mej att denne kunde hitta 1000 alternativ som var intressantare än fotboll….. Öööööh, va !!! Tusen, thousand, 1000? Nja, don´t belive you.

Då det finns små drag av Sherlock Holmes i mej så Tror jag nog att jag skulle kunna lägga fram påtagliga bevis för att Denne skulle kunna uppskatta en Liverpoolmatch så till den milda grad…att Denne ber om att få se en till J. Bara det att deras fantastiska tröjfärger har en färgnyans värdigt ett smakligt Riojavin ;-)) borde göra det really interesting.

   

Idag är en dag som är speciell från många olika synvinklar.

Hoppas det ordnar sig på ett hyfsat sätt för dej lille kamrat.

   

Pal berättade igår i sin blogg att han besökt EFS kyrkan i Njutis…På några få meningar (typ tjugo) så drog han en del slutsatser om de kyrkliga samfunden o dess historia. Något säger mig att han INTE BERÄTTAT ALLT om sina tidigare jobb !!! Fniss…hahahaha.

Jaja, Pal ska få möjlighet att knyta bekantskap med en anna kyrka å en fanatisk, fantastisk och fantasirikt samfund där ”översteprästen is da Mr Suarez” and the big pop´s name is Brendan Rodgers……. Of course I mean the LFC church in Liverpool – Anfield :-)

Har man inte haft en uppenbarelse tidigare så…

   

Barcelonas storhet tog slut igår…lika fort som ”Transportstrejken”

Ny chef i fotbollsvärlden….Bayern Munchen !!! Inga tvivel om det.

   


La några förhoppningsvis goda ord i nåns förvar igår. Hoppas det hjälper...

  


Läste igår om unge Herr Lambertsson, leftys pöjk, som går på golf collage over there...Det går tydligen very good för honom...kul.


Quizkampandet tog en stor vändning igår. Numera litar jag inte på att S P O R T är mitt bästa ämne…Tre röda vs tre gröna….dvs jag fick tre röda fel svar…och Miamojjen fick tre gröna !!! rätta svar….till saken hör att ”hon inte kan nåt om sport ju” (hennes egen version).

Och tydligen inte jag heller….

   

Undrar just vad som ska dineras idag…


Undrar just vad som ska lyssnas på idag…


Undrar just vilken rörelse som  ska nyttjas idag…

   

Tidningen snart klar  


Idag vart det ingen käftsmäll och ingen  

Haha....


Vi hörs / Loven

Mäktigt med Elton å Axl 


Presentation


Love B´s blogg. här kommer det att skrivas det som faller mig in, just för tillfället...

Länkar

Senaste inläggen

Liverpool

Klockan är

Omröstning

Vad gillar du bäst?
 Liverpool FC
 Se på Tv
 Läsa en bok
 Fiska
 Blogga

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards