Alla inlägg den 12 april 2013

Av Love Borg - 12 april 2013 17:40

Nyss hemkommen från Barcelona. En kort analys av staden…Fantastisk ! Hur mycket som helst att se och uppleva. Maten intressant med alla tapas…hittat ett öl som jag inte vet om det finns i Sverige…superbt VOLL DAMM !

Camp Nou…Fantastisk stor…fantastiskt att man kan ha 100.000 människor på en fotbollsmatch…Publiken har krav på sitt Barca…PSGarna brutalt aggressiva i SITT påhejande av laget ! Dock anser jag den engelska publiken outstanding med sitt kunnande och sitt stöd i vått och torrt.

Vädret var ju grymt…typ 20 grader vid 23-tiden efter den stora matchen.

En weekend i Barca kommer att upplevas igen…utan tvekan. Flyget som vanligt…lite jobbigt för mig alltså…Men det gick än en gång.

Även resekamraten var på topp ”just black mä en Vanilla muffin” Starbucks chefigt ! Tack för delad upplevelse father…

   

De får inte va sant… Pal lik Kristjan Luuk !!! Helvetesjävlarfanskit.com

Hahaha ! OMG F Y Sorry !!!

   

Lukter kan ju va enormt påfrestande…eller alldeles fantastiska ;-)

   

SNART 50 år å leksugen…Mmmm, fick uppleva det idag då en man vars namn jag nog inte borde nämna URBAN !!!!!! Gjorde Bomben 50 cm från kanten…då JAG stod på kanten…OM jag blev Blöt !!!??? TYP !

Säger bara… Be prepared my friend !


Barcelona topp 3 for now:

1. Vad säger man…CL match på Camp Nou !

2. Rundturen på turistbussen !

3. Just be there

Vi hörs / Love

Nedan Crashdiet - Generation Wild

Presentation


Love B´s blogg. här kommer det att skrivas det som faller mig in, just för tillfället...

Länkar

Senaste inläggen

Liverpool

Klockan är

Omröstning

Vad gillar du bäst?
 Liverpool FC
 Se på Tv
 Läsa en bok
 Fiska
 Blogga

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards