Direktlänk till inlägg 31 juli 2013

Blaxås å blomflugor

Av Love Borg - 31 juli 2013 19:28

Det är nu officiellt att Pepe Reina ska spela för Napoli säsongen 2013/14. På sin egen hemsida har Liverpoolkeepern lagt ut ett avskedsbrev till fansen - och uttrycker samtidigt sin besvikelse över att LFC valt att låna ut honom.

Den 30-årige spanjoren säger bland annat att det blir en märklig känsla att inte längre vakta målet för Liverpool. Han skriver också att de åtta åren på Anfield har gett honom minnen för livet och vänskap som kommer att vara livet ut.

Pepe bekräftar också att hans önskemål var att åka "hem" till Barcelona, men det kom aldrig något bud från Spanien.

Han är istället besviken över att Liverpool valde att låna ut honom till Napoli, då han själv var beredd att kämpa med Simon Mignolet om startplatsen. Han hade också kunnat tänka sig att diskutera en förlängning av sitt kontrakt.

Nu väljer Pepe ändå att se fram emot en ny utmaning i Napoli och serie A under Rafael Benitez, som han anser är den bäste manager han spelat för.

Ok, Pepe, nu är det som det är. Keep Up The Good Work in Napoli.

Anar dock att Brendan Rodgers tar sig förbi med sitt ledarskap.

Ny VB på G Lorenzo Melgarejo från Benfica….


Fläng…keps…Ja, ungefär ;-)


Jäkligt bra träning i måndags. Satan vad ni tog i boys. ”Go on with a high head” whatever happens. Igår igen, rikigt bra tempo…


Man har hört talas om trepunktsbälte, vilket kan vara bra ibland. Förr i tiden t.ex när man flög över Golfguppen” med GV skulle man definitivt behövt ett sådant…Trepunktstvätt är däremot relativt nytt för mej. Dock verkar det funka bra i situationer där det kan vara brått…5 punktsskott jobbar vi med en gång i veckan med vårt blåvita gäng…PUNKT !


PalQuestion…OMG thanks for the explanations…


Ännu en vadslagning som gick hem !!!

Behöver man säga annat än att 1+1+1+1+1 blir 50 !


Toothbrush with an extra surprise…I really like the look in your face.

It looks like a “cool gate” when it was openend and surprised.


Apropå överraskade så blev några det häromdagen…Eller överrumplade kanske passar bättre.


Egentligen skulle man ju inte berätta detta…Men, min Ketchupflaska hade stått med korken öppen ”ett tag” utan att nån märkt det…Idag då jag skulle använda den så var det typ 27,000 blomflugor i öppningen å runt korken ! OMFG va äckligt det va !!!!! ioch med denna upptäckt blev skafferiet rensat och rengjort…de va ju bra…Dessutom i detta blomfluge-raseri så lyckades jag tömma ut en påse socker på golvet !!!


Fått en ny Wordfeud-kompis också…tur man inte är så tävlingsinriktad. Jag menar det är ju viktigast att…delta ! Ha !


Besteg Blaxås idag efter en del problem…Åkte till den Riktigt branta klättringen först faktiskt….Ville känna hur det var där…Vände efter 100 meter då jag kände att jag saknade lite förberedelser. Måste kika på ännu ett överlevnadsprogram med Bear Grylls ;-))

Körde sen lite galet och hamnade på en återvändsgata mitt i skogen…Där fanns typ 25-30 eller 50 blåbärsplockare som knappast visste var dom var någonstans…Jag menar, jag vet inte heller vart jag var...just då !!!

Jaja, hittade till slut och bestigningen blev rätt bra faktiskt…(lät lite ”perverst” det där Pelle)…Utsikten rätt okej, vinden smekte och det var inte alltför varmt…eller kallt. Kaffet smakade utmärkt…Å till alla blåbärsplockare…Där fanns massor av blåbär.

Vi höres // Loven


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Love Borg - 16 juli 2019 18:14

Imorgon 8-kamp...och då känns det som en era bryts...rutinen räcker inte mot ungdomlig framåtanda. Men ska kämpas ända in  till sista grenens sista pilkast. OM jag ska ge mig på en gissing av slutresultat så här dagen före så slutar "matchen" 32-41 t...

Av Love Borg - 12 juli 2019 07:30

Aftonbladets förstasida : - Rånad vid bankomat ! - Knivhöggs efter att ha vägrat ge bort mobilen ! - Selfies vid giftsjön ! - Tvingas fly undan superstormen ! - Ikonens förfall, tvingas sälja allt, skyldig 500 miljoner ! - Kraschade in i ...

Av Love Borg - 9 juli 2019 18:29

Tre dagar i sträck har det stått målning på programmet...fortsättning imorgon. Blir nog skapligt när det är klart. Efter det så ska det målas på Videvägen också...lite bara :-) Semestern började annars i Uppsala...många prommare, bl.a. en bit på en...

Av Love Borg - 8 juli 2019 08:04


Nu har det  gått ca "900 dagar" sedan det kom ord härifrån...Ingen vidare förklaring till det. Varför ska jag skriva egentligen? Jag menar, VEM skulle vilja läsa mina "kryptiska" funderingar? Eller skriften kanske inte är för någon annan, kanske in...

Av Love Borg - 28 november 2016 21:16

19 maj 2015 var senaste gången man lämnade ut några bokstäver. Och vad är då anledningen till att det blir just ikväll...Slumpen, förutbestämt eller en ren tillfällighet beroende på yttre omständigheter. Klart man kan fundera länge över detta...DOCK ...

Presentation


Love B´s blogg. här kommer det att skrivas det som faller mig in, just för tillfället...

Länkar

Senaste inläggen

Liverpool

Klockan är

Omröstning

Vad gillar du bäst?
 Liverpool FC
 Se på Tv
 Läsa en bok
 Fiska
 Blogga

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards