Alla inlägg den 19 december 2012

Av Love Borg - 19 december 2012 09:45

Jaha, sitter på min   R   A   S   T  och funderar lite över olika tingelser. Vet inte om jag kommer fram till nåt direkt...men man brukar ju säga att det är processen eller vägen dit som spelar roll. Ni har väl hört uttrycket lång dags färd mot natt...." Long day's journey into night" som egentligen är en pjäs som regissören fick Pulitzerpriset för... Ja, varför kom jag nu in på detta. Jo, inatt ska/får inte jag sova...För det ska jag göra när jag ska vakna... Fundera på den va !!! Lär bli ett filmmaraton inatt. Funderar på dessa filmer i ordningen:

Rocky 1, Rocky 2, Rocky 3, Rocky 4 Rocky 5, eller kanske En par av Rambofilmerna...eller några tyngre pjäser av någon av de mest kända japanska regissörerna,  Fukuoka Sapporo, Kobe Kyoto eller Osaka Sendai. Den som är vaken får se !

  

Ikväll skulle visst Pal komma på besök. Ska tillaga nåt kulinariskt, eller kansk inte. Det får bli lite Jeppson special. Chicken med mögel... Han ska visst ut på ****besök igen. Ser framför mig när han kliver in å visar "the badge" och alla bugar å bockar å försöker bjussa på......nåt ! - Hello Mr Hammer !

Ikväll är det Jackpot på V86 - The winner takes it all. Åtminstone satsar jag på det! Blir ingen favorittippande från mig inte. Nu jävlars !

  

Igår inkom ett nytt önskemål om julklapp från Jeppson. - Hörru, ett par styrstål till den nyinköpta skotern skulle sitta fint. Haha, underbart. Klart du ska få styrstål.

  

Hörs / Loven

Presentation


Love B´s blogg. här kommer det att skrivas det som faller mig in, just för tillfället...

Länkar

Senaste inläggen

Liverpool

Klockan är

Omröstning

Vad gillar du bäst?
 Liverpool FC
 Se på Tv
 Läsa en bok
 Fiska
 Blogga

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards