Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Love Borg - 31 januari 2012 15:59

Nu får det bli Bastun en stund å tänka över dagens vedermödor. Kanske, kanske dyker det upp en klar tanke om något intressant. Men man kanske inte ska hoppas för mycket...


On the run...Ja, helst !!! Nice run today kompis !


Apelsinos säga vara nyttiga den här tiden på året. Jag vet inte om det stämmer? Jag antog att de var lika nyttiga året runt. Hmm, undrade för en stund hur det skulle vara att vara en apelsin    Å andra sidan är man ju ganska rund å , ja, lite orange också - men jag känner mig inte speciellt nyttig....Fast jo, jag känner mig nyttig ibland, men kanske inte på det sättet.

   


Mums, mums är ju smaskens å svåra att stå emot. Precis som en del annat !

  


HB, (Håsta Björkberg) från och med idag. Ett samarbete över gränserna. DET blir nog bra...i förlängningen tror JAG !


RIG tar sig an S-åkern idag. Come on Victory - do your best !


POOLarna ställs idag mot Wolves. Ingen lätt match. Jag bara hoppas och vill se att det blir tre poäng. Gerrard skadad, Suarez avstängd och ingen tycker om oss tydligen. Å, det ser inte ut som de blir några nyförvärv i slutsekunderna på transferfönstret som stänger idag... Skulle önska Cavani från Napoli eller någon okänd brasilianare som kommer att dominera inom ett år eller så...


Kaninen

Husets hund upptäcks av husse med grannens kanin stendöd i käften. Husse får tag i djuret och springer snabbt in med det. Tvättar kaninen, blåser den torr och kammar densamma. Så tar husse den döda kaninen tittar ut och ser att det är folktomt, innan han springer över till grannen och lägger kaninen i sin bur.
Allt är lugnt i några dagar tills helgen kommer då är både den stackars djurägaren ute på tomten och hans granne, som säger:
-Har du hört att vår kanin dött?
-Nej, svarar djurägaren och försöker hålla masken.
-Jo så är det, men konstigare är att när vi begravt den, grävde någon upp den tvättade kaninen och gjorde den snygg. Därefter lade den i kaninburen. Vad är det för en sjuk

jävel?


A new day tomorrow...Vi ses / Love

Circle of life - Elton John


Presentation


Love B´s blogg. här kommer det att skrivas det som faller mig in, just för tillfället...

Länkar

Senaste inläggen

Liverpool

Klockan är

Omröstning

Vad gillar du bäst?
 Liverpool FC
 Se på Tv
 Läsa en bok
 Fiska
 Blogga

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards