Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Love Borg - 24 januari 2012 16:47

  Idag trampade jag på fel ställe !!!

Tror faktiskt det är första gången jag använder tvättmaskinen "on work" !


Nämnde måleri och bild i mitt förra inlägg. Förberedde nästa bildlektion idag genom att skriva ut 15 målningar av Picasso. Alltså man har ju själv gjort några "tavlor" genom åren, men om jag nu väldigt hypotetiskt skulle vara inom någon närhet till någon konstnär så skulle det nog vara Herr Picasso. 

Varför? Jo, se nedan: 

 

Lek med former - färglägg - fantisera - sälj dyrt !  

Skämt åsido, så gillar jag formerna och att "det inte behöver föreställa nåt"

Att fantasin får bestämma...

Antar att jag får höra nåt imorgon om detta inlägg 

  


Igår kväll ville sönerna se på film. Vi letade bland Telias utbud och fick se Perbrandt dyka upp.

"Dag & Natt" hette den. Handlingen utspelar sig i en bil under hela filmen. En mycket speciell film.

Jag vet inte om jag kan rekommendera den direkt, men den gick inte att stänga av även om man ville det. Konstaterar att det inte var Hamilton eller Gunvald - stilen iaf.


Å bakgrundsmusiken idag har Adele stått för... Rätt ok !

Dock är kvällens låt av helt annan kaliber...

Lyssna nedan

Vi hörs // Love

Presentation


Love B´s blogg. här kommer det att skrivas det som faller mig in, just för tillfället...

Länkar

Senaste inläggen

Liverpool

Klockan är

Omröstning

Vad gillar du bäst?
 Liverpool FC
 Se på Tv
 Läsa en bok
 Fiska
 Blogga

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards