Alla inlägg den 16 juli 2019

Av Love Borg - 16 juli 2019 18:14

Imorgon 8-kamp...och då känns det som en era bryts...rutinen räcker inte mot ungdomlig framåtanda. Men ska kämpas ända in  till sista grenens sista pilkast. OM jag ska ge mig på en gissing av slutresultat så här dagen före så slutar "matchen" 32-41 till VÅR fördel...Hmmm, nyss skrev jag att en era bryts...

Skoja ba !   


BARA SÅ NI VET så har jag nyss lyssnat på Katten i trakten med EINAR....Tyvärr getingbedömer jag inte den låten.  


Igår jobbades det på en liten altan i stugan...Den blir lite större och jäkligt bra kan jag säga. Där får det plats en del kufar och det blir superbt för Mademoiselle Anita. 


Coutinho vill tillbaka verkar det som...Jamen kom då ! Gör bara en fucking avbön först. Å släpp bolljäveln till Mane...i tid.


Var nyss chaufför, då jag hämtade mat på en asiatisk restaurang här i byn...Berättade vad jag beställt....berättade en gång till...nej inte biff, utan kyckling sa hon...Nej biff sa jag, då ringde vi hem och jag upprepade beställningen inför henne - DÅ tog hon telefon å ville prata med C ! När hon lagt på sa hon  - DET ÄR KÖKETS FEL ! Ja, men du försökte få det till att jag svamlade...Ding Dong ! Men alla kan göra fel...nästan ;-)


Fulla huset med kvinnor som smaskar, dryckesprovar och snackas...Jag lyssnar på JAZZ.


Vädret då...Barcelona 28 - Rom 30 - New York 32 - London 26 - Rethymnon 26 å HUDIKsvall 14 grader.


Men då kan man ju träna sin kropp och annat.

PÅ torsdag hoppas jag börja stärka några kroppsdelar...målsättning 1: Kunna spela padel och tennis kontinuerligt...OM det finns några motståndare? Målsättning 2: Vit T-shirt å trasiga jeans ;-)

Apropå det här med kläder så är ju smaken  V Ä L D I G T olika. Den här veckan har jag råkat ut för två "trakasserier"...DEN FÖRSTA - Vad har du på dig, ska du se ut så där?...DEN ANDRA - Ska du inte byta om? - Vaddårå, vi ska hämta virke... - du ser traschig ut! 

Jag fattar inget !


Okej, thats enough for now...

Topp 3 idag:

1. Tittar på SUITS säsong 7

2. Lyssnar på JAZZ

3. Det blev mat över...smaska snart...


Dagens låt...är det nån som läser eller lyssnar egentligen???




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Love B´s blogg. här kommer det att skrivas det som faller mig in, just för tillfället...

Länkar

Senaste inläggen

Liverpool

Klockan är

Omröstning

Vad gillar du bäst?
 Liverpool FC
 Se på Tv
 Läsa en bok
 Fiska
 Blogga

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards