Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Love Borg - 28 mars 2012 20:16

Paus trodde man ju – Jor´å visst men ändå inte. När det inte ploppar här så ploppar det på andra ställen. Ja, ni vet lika som med fiske. Nappar det inte just nu så gör det, det senare....kanske.


”Men det har nappat dåligt ett tag nu” – Byta bete eller???


Chill it´s really important – I do it with F I F A


Många har känt sig hängiga den här veckan. Inget undantag här. Hoppas på en uppryckning, uppfräschning, an upload snart !!!


Fick förfrågan av Pal idag att hänga med till stugan. Valde att stå över, eller rättare sagt så jobbade jag ju. Nästa gång är jag på !

Å apropå ”stugan” så måste dagarna i Lofs med fiske planeras in. Oj, det ser jag fram emot – mycket !


Prestige i fulla mått är viktigt för en del. En gång i tiden var det även så ”på min linje”. Numera har man förstått att det är mycket viktigt att vara prestigelös i många situationer. Undrar vem som blev mest nöjd idag måntro. Jag gissar på ingen !!!


”Grannar på ett moln”. Alltså den boken skulle jag vilja läsa. Efter vad jag förstått så kanske man kan påverka slutet själv. I don´t  won´t to be a neighbour on a cloud ;-) Ska det va nåt så får de bli på samma moln – HA !


Är det Roligare att springa med nya dojjor? Jag köpte nya dojjor på Heppo. Jag räknar INTE med att det blir roligare att promma, jogga eller löpa.


Trädgårdsarbete...I give a damn !


Fika vid rätt tillfälle – JA, tack !


Moving day means a´lot to me. Snart, inom kort, om ett tag, framöver, under nästa kvartal hoppas jag. MEN VART ?????


Brynäs vinner nästan aldrig då jag tittar ! Gör just nu ett försök att vända trenden. Förr vann ju Brynäs alltid då jag var på plats i Gavlerinken. När jag ser dom på Tv, blir det inga segrar. Trök. Men nu leder dom ju ;-)


Milan-Barca snart ! Alltså gillar Mr Z, men tror att ikväll blire spanjorernas kväll, eller kanske ”Argentinarens” ! Sticker ut hakan å säger 5-1 till Barcelona !


Sam Dodds grymt !

Pal tycker jag ska lyssna på Live - Är ok faktiskt !


Fan va bra gjort oavsett hur det slutar – Bra gjort M !!!

Vi hörs / Loven

Presentation


Love B´s blogg. här kommer det att skrivas det som faller mig in, just för tillfället...

Länkar

Senaste inläggen

Liverpool

Klockan är

Omröstning

Vad gillar du bäst?
 Liverpool FC
 Se på Tv
 Läsa en bok
 Fiska
 Blogga

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards